Code Center بایگانی فروردين ۱۳۹۸ :: دانلود رایگان کتاب چگونه هر کسی (شخصی) را عاشق خود کنیم؟ فاروق رضوان

دانلود رایگان کتاب چگونه هر کسی (شخصی) را عاشق خود کنیم؟ فاروق رضوان

دانلود رایگان کتاب چگونه هر کسی (شخصی) را عاشق خود کنیم؟ فاروق رضوان

دانلود رایگان کتاب چگونه هر کسی (شخصی) را عاشق خود کنیم؟ فاروق رضوان

دانلود رایگان کتاب چگونه هر کسی (شخصی) را عاشق خود کنیم؟ فاروق رضوان

دانلود رایگان کتاب چگونه هر کسی (شخصی) را عاشق خود کنیم؟ فاروق رضوان,دانلود رایگان چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم,کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم pdf,دانلود کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم,کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم,دانلود رایگان کتاب چگونه هرشخصی را عاشق خود کنیم ؟,خرید کتاب الکترونیکی چگونه هرکسی را عاشق خود کنیم,دانلود رایگان چگونه دیگران را عاشق خود کنیم,دانلود کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم نوشته فاروق رضوان

طبقه بندی موضوعی

۴ مطلب در فروردين ۱۳۹۸ ثبت شده است

پیچاق قیمه؛ غذای سنتی مردم اردبیل + طرز تهیه

کافی نت ونوس | پنجشنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۸، ۰۷:۲۳ ق.ظ

غذای سنتی , غذاهای سنتی استان اردبیل , طرز تهیه انواع غذاهای سنتی خوشمزه

خورش بادام اردبیلی یا خورش پیچاق قیمه یکی از خورش‌های ایرانی و غذای سنتی و محلی مردم شهر اردبیل است که مواد تشکیل دهنده آن شامل گوشت، خلال بادام، تخم مرغ و ادویه‌های مختلف است. در ادامه آموزش پخت این خورش خوشمزه را برای شما آماده کرده ایم.

مواد لازم برای پیچاق قیمه:

گوشت قیمه‌ای: ۵۰۰ گرم
خلال بادام: ۱۵۰ گرم
پیاز داغ: ۱ پیمانه
تخم مرغ: ۳ عدد
رب گوجه فرنگی: ۱ قاشق مرباخوری
زعفران دم کرده: ۴ قاشق غذاخوری
نمک، فلفل و زردچوبه: به میزان لازم
آبغوره: نصف پیمانه
روغن یا کره: به میزان لازم

طرز تهیه پیچاق قیمه:

۱. پیاز‌ها را خلالی کنید و با کمی کره تفت بدهید تا طلایی شوند، سپس گوشت‌ها را اضافه کنید و به تفت دادن ادامه بدهید تا آب گوشت کشیده شود.

۲. مقداری ادویه و رب اضافه کنید و دوباره تفت بدهید و مقداری آب اضافه کنید و اجازه بدهید گوشت‌ها بپزند.

۳. خلال بادام را حدود دو ساعت در آب خیس کرده و آبکشی کنید و در کمی کره تفت بدهید و به همراه زعفران به گوشت‌های پخته شده اضافه کنید.

۴. وقتی میزان آب خورش به اندازه دلخواه رسید طعم آن را بچشید و ادویه و نمک، آبغوره و ادویه آن را باب میلتان اضافه کنید و اجاه بدهید جا بیفتد.

۵. پس از آن تخم مرغ‌ها را تک تک روی خورش می‌شکنیم و کمی زعفران روی زرده‌ها بپاشید و سپس در ظرف را ببندید تا تخم مرغ‌ها بسته شوند و در پایان در ظرف بکشید و با پیاز داغ تزیین کنید و نوش جان کنید.

نکاتی برای تهیه پیچاق قیمه:

می‌توانید تخم مرغ‌ها را نیمرو کرده و موقع سرو روی خورش قرار بدهید.
بیشتر رنگ این غذا از زعفران است، بهتر است رب گوجه فرنگی را حذف کنید و به جای آن زعفران استفاده کنید.

منبع: بیتوته

انتهای پیام/

  • کافی نت ونوس

آموزش طرز تهیه پنه آل پلو

کافی نت ونوس | پنجشنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۸، ۰۷:۲۳ ق.ظ

آموزش طرز تهیه پنه آل پلو , آموزش آشپزی , مواد لوازم برای تهیه پنه آل پلو

مواد لازم برای طرز تهیه پنه آل پلو :

پاستا پنه   به میزان لازم
روغن زیتون  2 قاشق غذاخوری 
سیر  3 حبه 
سینه مرغ گریل شده   50 گرم
فلفل سبز نگینی 30 گرم
زیتون به مقدار لازم
ریحان تازه 20 گرم
پنیر پارمزان به میزان لازم
نمک و فلفل به میزان لازم

طرز تهیه گریل کردن مرغ :

مقدار کمی سس خردل، خامه، روغن زیتون، سرکه بالزامیک و کمی نمک، فلفل و جوز هندی را هم میکس کنید و سینه مرغ را تمیز کنید و برش بزنید و مرغ را با مواد آغشته کنید و اجازه بدهید 3 الی 4 ساعت در سس بماند. سپس در ماهیتابه یا حتی روی توری های کبابی مرغ را گریل کنید.

 

طرز تهیه پنه آل پلو :

سیر و فلفل سبز را در روغن زیتون تفت بدهید، سپس زیتون و سینه مرغ گریل شده و پنه را به مواد درون ماهی تابه اضافه کنید و به اندازه دلخواه نمک و فلفل به آن بزنید و هنگام کشیدن، پاستا را با ریحان تازه و پنیر پارمزان نوش جان کنید. می توانید قارچ های ورقه ای هم اضافه کنید.

منبع : بیتوته

بازنشر : سایت ونوس نت – آموزش آشپزی و شیرینی پزی

  • کافی نت ونوس

مواد لازم و طرز تهیه کیک سورپرایز اسفناجی

کافی نت ونوس | پنجشنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۸، ۰۷:۲۲ ق.ظ

مواد لازم و طرز تهیه کیک سورپرایز اسفناجی, آموزش آشپزی و شیرینی پزی , سایت آموزش آشپزی ,کیک , کیک خوشمزه , طرز تهیه انواع کیک

طرز تهیه کیک سورپرایز اسفناجی

 

مواد لازم برای کیک سورپرایز اسفناجی :

 تخم مرغ درشت (هم دمای محیط)  4 عدد
آرد سفید قنادی 60 گرم
نشاسته ذرت 30 گرم
شکر دانه ریز 70 گرم
روغن مایع 40 میلی لیتر
 شیر سرد  40 میلی لیتر
 پودر اسفناج 3 قاشق غذاخوری ( با کمی گلاب مخلوط شود )
 وانیل 1 قاشق چایخوری 
سرکه 1 قاشق چایخوری
عسل 1 قاشق غذاخوری
کره برای چرب کردن قالب

طرز تهیه کیک سورپرایز اسفناجی :

ابتدا فر را روی دمای 160 – 170 درجه سانتیگراد روشن کنید و بگذارید داغ شود. قالب 30 در 40 سانت را با کره چرب کنید و کاغذ روغنی بیاندازید و کاغذ را هم با کره کمی چرب کنید. زرده و سفیده های تخم مرغ را از هم جدا کنید سفیده را با نصف شکر و سرکه آنقدر هم بزنید تا فرم بگیرد و از ظرف نریزد و کنار بگذارید. زرده را با وانیل و نصف شکر با همزن به قدری هم بزنید که حجم آن دو برابر و کشدار شود.

 

عسل + روغن مایع و شیر را اضافه و با همزن هم بزنید. حالا همزن را کنار بگذارید و از این به بعد با لیسک کار کنید. نشاسته و آرد را سه بار از الک رد کنید و دو مرحله بیافزایید و هم بزنید و بعد سفیده در دو مرحله اضافه و هم زده لازم نیست به صورت دورانی هم بزنید چون نمی خواهیم پف کند.

 

مواد را به دو قسمت تقسیم کنید و به یکی از ظرف ها 2 قاشق غذاخوری پوره ی اسفناج بزنید مواد را داخل قیف بدون ماسوره بریزید و طبق تصویر به صورت راه راه بریزید ظرف را 3 بار به زمین بکوبید تا حباب های هوا خارج شود و داخل فر در طبقه وسط بگذارید ( فن حتما روشن باشد ) به مدت 12 الی 14 دقیقه و بعد از فر خارج کنید. کیک را از قالب برگردانید و بگذارید کمی خنک شود. کاغذ روغنی را از آن جدا کنید و به اندازه ی دیواره ی قالب کمربندی تان کیک را برش بدهید.

برشی از کیک سورپرایز اسفناجی

 

برای مواد داخل کیک، مواد چیز کیک را می ریزیم. 200 گرم خامه صبحانه را با 200 گرم پنیر خامه ای و یک پیمانه پودر قند خوب هم بزنید و 1/5 قاشق غذاخوری پودر ژلاتین را نصف لیوان آب سرد به روش بن ماری شفاف کرده و از حرارت که افتاد به مواد اضافه کنید. و یک قاشق پوره اسفناج را اضافه کنید و هم بزنید و داخل کیک بریزید سپس داخل یخچال به مدت 4-5 ساعت قرار بدهید تا خوب ببندد.

 

روی کیک را با خامه فرم گرفته ماسوره زده و پودر پسته الک کرده و با میوه تزیین کنید. برای مغز کیک می توانید محلبی یا پودینگ دلخواهتان را بریزید. فقط مواد باید طوری باشند که سفت بشوند و گرنه هنگام برش کیک، بیرون می زند و تمیز در نمی آید. یا مثلا ژله بریزید چون آبکی است جذب کیک می شود. می توانید گاناش هم استفاده کنید که مایع ژلاتین داشته باشد مثل مواد چیز کیک بهتر است.

 

  • کافی نت ونوس

مواد لازم و طرز تهیه جوجه کباب قرمز

کافی نت ونوس | پنجشنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۸، ۰۷:۲۱ ق.ظ

طرز تهیه جوجه کباب قرمز

آموزش آشپزی و شیرینی پزی , جوجه کباب , نکات مهم  در تهیه جوجه کباب قرمز , آموزش طبخ جوجه کباب قرمز

مواد لازم برای تهیه جوجه کباب قرمز :

مرغ

روغن زیتون

رب گوجه فرنگی

نمک و پاپریکا و پودر چیلی و آویشن

سیر

آب پیاز

 

طرز تهیه جوجه کباب قرمز:

ابتدا مرغ را تکه تکه کنید و روغن زیتون به همراه رب را مخلوط کنید و سپس به نمک و پاپریکا و پودر چیلی و مقداری آویشن اضافه کنید و خوب مخلوط کنید مقداری آب پیاز و یک حبه سیر رنده شده (برای هر یک کیلو مرغ یک حبه اضافه کنید) و سس آماده شده را به مرغ ها اضافه کنید و به آرامی مخلوط کنید سپس درون ظرف درب دار به مدت حداقل 8 ساعت داخل یخچال قرار دهید. سپس مرغ ها را سیخ کنید و روی آتش بپزید. برای سرخ شدن آن می توانید با قلم موی آشپزی روغن بزنید. برای سرو می توانید از گوجه و فلفل و پیاز کبابی استفاده کنید.

 

نکته:

این کباب را می توانید با این خوشمزه هم نوش جان کنید. به این صورت که پیاز را خلالی کنید و مقداری جعفری خرد شده و سماق و آبلیمو مخلوط کرده و با این کباب نوش جان کنید.

منبع : بیتوته

پیچاق قیمه؛ غذای سنتی مردم اردبیل + طرز تهیه

آموزش طرز تهیه پنه آل پلو

  • کافی نت ونوس