Code Center بایگانی آذر ۱۳۹۷ :: دانلود رایگان کتاب چگونه هر کسی (شخصی) را عاشق خود کنیم؟ فاروق رضوان

دانلود رایگان کتاب چگونه هر کسی (شخصی) را عاشق خود کنیم؟ فاروق رضوان

دانلود رایگان کتاب چگونه هر کسی (شخصی) را عاشق خود کنیم؟ فاروق رضوان

دانلود رایگان کتاب چگونه هر کسی (شخصی) را عاشق خود کنیم؟ فاروق رضوان

دانلود رایگان کتاب چگونه هر کسی (شخصی) را عاشق خود کنیم؟ فاروق رضوان

دانلود رایگان کتاب چگونه هر کسی (شخصی) را عاشق خود کنیم؟ فاروق رضوان,دانلود رایگان چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم,کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم pdf,دانلود کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم,کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم,دانلود رایگان کتاب چگونه هرشخصی را عاشق خود کنیم ؟,خرید کتاب الکترونیکی چگونه هرکسی را عاشق خود کنیم,دانلود رایگان چگونه دیگران را عاشق خود کنیم,دانلود کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم نوشته فاروق رضوان

طبقه بندی موضوعی

۴۶ مطلب در آذر ۱۳۹۷ ثبت شده است

دعای حاملگی + طلسم دختر دار شدن

کافی نت ونوس | پنجشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۷، ۰۴:۰۶ ق.ظ


دعای حامله شدن و صاحب فرزند شدن +ترجمه

 

در این مطلب از ایارن ناز دعاهای مهم و مجرب باردار شدن و صاحب فرزند شدن زوجین را گردآوری نموده ایم.به گزارش ایران ناز . متن دعای باردار شدن زن با ترجمه فارسی در ادامه این پست  ایران ناز گردآوری شده است. اگر قصد باردار شدن دارید و خداوند منان هنوز در رحم شما جنین قرار نداده است این دعا را بخوانید:

 

( باسم الله وبالله الذی بإذنه قامت السموات والارض ، فإن مریم بنت عمران لم یضرها وجع الارحام ، کذلک یشفی الله فلانه بنت فلانه من وجع الارحام ومن وجع عرق الارحام ، اسلم اسلم باسم الله الحی القیوم باسم الله المستغاث بالله على ما هو کائن وعلى ما قد کان أشهدأن الله على کل شیء قدیر وأن الله قد أحاط بکل شیء علما ). ( بسم الله الرحمن الرحیم ، ( محمد رسول الله والذین آمنوا  معه أشداء على الکفار رحماء بینهم تراهم رکعا سجدا ) إلى آخر السوره( فتح آیه 29) ، أجیبوا داعی الله عزمت على سامعه الکلام الا أجابت هذا الخاتم بعزائم الله الشداد التی تزهق الارواح والاجساد ولا یبقى روح ولا فؤاد ،أجب باسم الله الذی قال للسموات والارض : ( ائتیا طوعا أو کرها قالتا أتینا طائعین ) وصلى الله على محمد النبی وآله الطاهرین ) واقرأها أنت بینک وبین نفسک.

 

ترجمه تعویذ فو به شرح ذیل است: (به نام خدا، و به یارى خدایى که به اذن او زمین و آسمان ها به پاست مریم بنت عمران درد رحم ناراحتش نکرد،این چنین خداوند فلان کس را از درد رحم و درد عصب رحم شفا دهد، سالم شو به نام الله که حى و قیومى ، به اسم الله ، به خدا استغاثه مى کنم درباره آنچه که اکنون مى باشد، درباره آنچه بوده شهادت مى دهم که خدا بر همه چیز تواناست و علم او بر همه چیز احاطه دارد). بسم الله الرحمن الرحیم (محمد (صلى الله علیه و آله و سلم)رسول خداست و کسانى که به او ایمان دارند نسبت به کفار خشن و باهم مهربانند…. تا آخر سوره ) داعى خدا را اجابت کنید بر شنونده کلام عزیمت دارم که اگر این ظالم اجابت نکند به دعاهاى الهى که ارواح و اجساد را مى برد، و روحى و دلى باقى نمى ماند اجابت کن به اسم خدایى که به آسمانها و زمین گوید:خواه و ناخواه بیایید – گفتند آمدیم در حالى که مطیعیم ) و صلى الله على محمد و آله ، و این را با خود بخوان .)مکارم الاخلاق ، حسن بن فضل بن حسن طبرسى.

 

دعایی جهت بچه دار شدن از امام محمد باقر

 

مرحوم مجلسی از امام باقر (ع) که فرمود: سه روز بعد از نماز صبح و بعد از نماز عشا هفتاد مرتبه « سبحان الله» و هفتاد مرتبه « استغفرالله» و یک مرتبه این دعا را بخواند. « استَغِرُوا رَبِّکُم اِنَّهُ کانَ غفّارا یُرسَلُ السّماءُ عَلَیکُم مِدرارا وَ یُمِدُّکُم بِاَموالٍ وَ بَنینَ وَ یَجعَلُ لَکُم جَنّاتٍ وَ یَجعَلُ لَکُم اَنهارا» به جهت حمل زنان آیه ” و لو ان قرانا جمیعا ”

 

(سوره رعد آیه 30) را به حروف مقطعه بنویسید (و ل و ان ق ر ا ن ا …) وبر پهلوی زن ببندد حامله شود (برای 900 زن نسخه شده همگی حامله شدن)

دعای حاملگی + طلسم دختر دار شدن

در باب هفتم کتاب مکارم الاخلاق احادیث و روایاتی از ائمه اطهار علیهم‌السلام برای فرزندآوری و بچه‌دار شدن ذکر شده است که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم:

1. امام سجاد(ع) به یکی از اصحاب خود فرمود: برای فرزند خواستن این دعا را هفتاد مرتبه بگو: «پروردگارا؛ مرا تنها مگذار و تو بهترین وارثین هستی، و برای من جانشینی معین کن که در زمان زندگی‌ام به من خوبی نماید و بعد از مرگم برایم طلب آمرزش کند، و به او خلقتی سالم عطا کن و شیطان را بر او شریک و نصیب مگردان، بارالها! از تو آمرزش می‌طلبم و به سوی تو برمی‌گردم چرا که تو بخشنده و مهربان هستی». و کسی که این دعا را زیاد بخواند، خداوند عزوجل آن چه را که از مال و فرزند و خیر دنیا و آخرت آرزو دارد به او عطا می‌فرماید چرا که خداوند عزوجل فرموده است: «پس می‌گویم که خداوندا! از تو آمرزش می‌‌طلبم چرا که او آمرزنده است و او برای شما آب گوارا از آسمان نازل فرمود و با مال و فرزندان، شما را یاری فرمود و باغ‌هایی برای شما قرار داد و نهرهایی را جاری است».

2. سلیمان جوزی از زراره نقل کرد: نزد هشام بن‌عبدالملک رفته بودم که برای اجازه ملاقات دادن معطل نمود و من ناراحت شدم، هشام نگهبان پولداری داشت که فرزندی نداشت، امام باقر (ع) به او نزدیک شد و فرمود: مرا به نزد هشام ببر تا دعایی به تو آموزش دهم که دارای فرزند شوی؟

نگهبان قبول کرد و ایشان را نزد هشام برد و کارش را انجام داد و زمانی که بیرون آمد، نگهبان گفت: جانم فدای شما! آن دعا را به من بیاموز.

ایشان فرمود: هر روز صبح و عصر هفتاد مرتبه بگو: سبحان‌الله، ده مرتبه استغفرالله و نه مرتبه تسبیح و آن را با استغفار تمام کن که خدواند عزوجل می‌فرماید که از خداوند عزوجل آمرزش بطلبید، چرا که او آمرزنده است. از آسمان آب گوارا برایتان نازل کرد و به وسیله مال و فرزند به شما کمک کرد و برایتان باغ‌ها و نهرهایی قرار داد، نگهبان این ذکر را گفت و دارای فرزندان بسیاری شد و بعد از این همیشه به دیدار امام باقر و امام صادق (ع) می‌رفت.

سلیمان گفت: با دختر عمه‌ام ازدواج نمودم و این‌ها را خواندم ولی فرزنددار نشدیم، آن را به همسرم یاد دادم او خواند و ما بچه‌دار شدیم و فهمیدم که اگر زن بخواند بچه‌دار می شود، و این دعا را به کسانی که بچه‌ار نمی‌شدند آموزش دادم و آنها هم دارای فرزندان زیادی شدند.

3. ابن‌بکر بن حرث بصری گفت: به امام صادق‌(ع) گفتم: من از خانواده‌ای هستم که تمامی آنها از بین رفته‌اند و من نیز فرزندی ندارم. ایشان فرمود: این دعا را در حالی که در سجده هستی بخوان: «پروردگارا! نسیلی پاک به من عطا فرما که تو شنوا و پاسخ‌گو هستی»، «پروردگارا! مرا تک و تنها قرار مده و تو بهترین وارثان هستی». می‌گوید: من این را خواندم و دارای دو پسر به نام علی و حسین شدم.

4. آن حضرت(ع) پیرامون فرزند خواستن، فرمود: هنگامی که خواستی مجامعت کنی این آیه را سه مرتبه بخوان «و ذا النون اذ ذهب مغاضبا»

و نیز ایشان فرمود: هر گاه یکی از شما همسرش حامله شد و جنین او چهار ماهه گشت؛ رو به قبله بایستد و آیت الکرسی را بخواند و دست خود را بر پهلوی او بگذارد. بگو: «بارالها!ر من نام این فرزند را محمد گذاشتم». پس خداوند عزوجل آن را پسر قرار می‌دهد و اگر به اسم گذاردن آن وفا کند خداوند عزوجل آن را سبب برکت برای او قرار می‌دهد و اگر این کار را انجام ندهد اختیارش دیگر با خداوند عزوجل است که او را نگاهدارد و یا این که ببرد.

  • کافی نت ونوس

طلسم و دعای زیباشدن صورت وسیرت طفل(بسیارمجرب)

کافی نت ونوس | پنجشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۷، ۰۳:۴۷ ق.ظ

طلسم و دعای  زیباشدن صورت وسیرت طفل(بسیارمجرب) ,دعای زیبا شدن صورت,دعای زیبایی,طلسم خشگل شدن,طلسم زیبایی,طلسم دختر شاه پریان

دستورالعملی برای رفع جوش و لکهای صورت و بدن

مقداری عرق لیمو از عطاری تهیه نماید و آیه شریفه ۳ از سوره مبارکه تغابن را بیست و هفت مرتبه بر آن بخواند و هنگام خواب از این عرق لیمو بر صورت (یا هر قسمتی از بدنش که جوش و لک دارد ) بمالد و صبح هنگام هم صورت یا قسمتی از بدنش که جوش و لک دارد را با آب نیم گرم بشوید و این عمل را بیست و یک روز ادامه دهد. به اذن خداوند تبارک و تعالی تمام جوشها و لکها از بین میرود .

( فَأَحْسَنَ صُوَرَکُمْ وَإِلَیْهِ الْمَصِیرُ )  (سوره مبارکه تغابن آیه شریفه ۳) .

دعا و دستورالعملی مجرب برای زیبا شدن چهره

برای زیبا شدن صورت و شفافیت پوست ، سعی کند که پیوسته با وضو باشد. برای زیبا شدن چهره ، پس از هر نماز دستهایش را به حالت دعا بالا ببرد و کف دستهایش رو به آسمان باشد و چهارده مرتبه ذکر شریف (یا جمیل) را بخواند و سپس دستهایش را به صورتش بمالد . اگر بر این عمل مداومت ورزد زیبایی چهره اش زیاد خواهد شد.

 

ذکری مجرب برای نورانی شدن صورت و باطن

برای زیاد شدن نور صورت و نور باطن ، ذکر شریف ذیل را روزانه چهل و یک مرتبه بخواند و بر آن مداومت ورزد. مجرب است.

یا حى یا قیوم یا من لا اله الا انت

 

دعایی برای درمان ریزش موی مژه :

برای درمان ریختن مژه (ریزش موی مژه)  ، آیات شریفه ذیل را بنویسد و در آب حل کند و سه نوبت بنوشد. همچنین در کاغذ بدون خط بنویسد و به خود بیاویزد.


آیات ذیل :

ثُمَّ أَفِیضُوا مِنْ حَیْثُ أَفَاضَ النَّاسُ وَاسْتَغْفِرُوا اللَّهَ ۚ إِنَّ اللَّهَ غَفُورٌ رَّحِیمٌ( آیه ۱۹۹ سوره مبارکه بقره)

أَجَعَلْتُمْ سِقَایَهَ الْحَاجِّ وَعِمَارَهَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ کَمَنْ آمَنَ بِاللَّهِ وَالْیَوْمِ الْآخِرِ وَجَاهَدَ فِی سَبِیلِ اللَّهِ ۚ لَا یَسْتَوُونَ عِندَ اللَّهِ ۗ وَاللَّهُ لَا یَهْدِی الْقَوْمَ الظَّالِمِینَ ( سوره مبارکه توبه آیه ۱۹)

  • کافی نت ونوس

دانلود رایگان کتاب دعای یهودی

کافی نت ونوس | چهارشنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۷، ۰۴:۱۰ ب.ظ

دانلود رایگان کتاب دعای یهودی

دانلود کاملترین کتاب نسخه خطی طلسم و دعا, کتاب خطی مجموعه طلسم و دعاهای نوشته شده اساتید دعانویسی و طالع بینی ، نسخه pdf شده کتاب خطی,

کاملترین کتاب طلسم و دعا و مجموعه طلسمات مجرب که باعث شگفتی شما می شود . این کتاب شما را به تحقق آرزوهایتان نزدیک می کند

در این کتاب نسخه خطی اساتید دعانویسی بسیار مجرب تمامی طلسمات و ادعیه ها در موضوعات زیر قرار داده شده است

طلسم محبت بسیار قوی

 

طلسم بخت گشایی در 14 روز

طلسم قوی در زمینه پیدا کردن شغل در 7 روز 

دستورات ازدواج سریع وگشایش بخت!(بسیاربسیارمجرب وتضمینی)

ابطال انواع سحروچشم زخم وبرگرداندن اثرش به عاملش! (بسیاربسیارمجرب)

ابطال انواع سحر خورده شده وبرگرداندن اثرش به عاملش! (بسیار مجرب)

دفع نحسی وبدبیاری درخانه(بسیارمجرب)

ابطال السحر مغازه یامنزل (بسیارمجرب)

دفع سحر شخصی وسحردرمنزل(بسیارمجرب)

دفع چشم زخم(بسیارمجرب)

ابطال چشم زخم ودفع آثارسوءآن درروح وجسم(بسیارمجرب)

کنترل شھوت جنسی وتعدیل آن(مجرب)

قضای حاجت سریع(بسیارمجرب)

جلب رزق وروزی وادای قرض(بسیارمجرب)

برکت کیسه پول(بسیارمجرب)

جلب رزق ودفع نزاع ودعوادرمنزل(بسیارمجرب)

ایجاد آشتی ومحبت بین زن وشوھر(بسیارمجرب)

افزایش عشق شوھربه زن تالحظه مرگ(مجرب)

افزایش عشق زن به شوھرتالحظه مرگ(مجرب)

دستورآشتی کردن وصله رحم(مجرب)

زبان بند(بسیارمجرب)

دستورنورانیت قلب وصفای باطن(بسیارمجرب)

تقویت اراده وھمت ورفع کسلی وتنبلی(مجرب)

تسھیل امورمادی ومعنوی(بسیارمجرب)

موفقیت ونجات درھرکاری(بسیاربسیارمجرب)

رازی برای موفقیت درھرکارمھم(بسیارمجرب)

دفع شراشخاص بدون دانستن اسم مادر(بسیارمجرب)

ھلاک ظالم(بسیارمجرب)

دفع فال بد یا نفوس بد زدن (مجرب)

دفع حقارت وترس دربین مردم(بسیارمجرب)

دستوررفع دلشوره(بسیارمجرب)

کنترل عصبانیت شخص(مجرب)

کنترل عصبانیت وخوش اخلاقی(مجرب)

دستوررفع غم ناشی ازمصائب(مجرب)

ذکری برای تمرکزفکر(مجرب)

منع مردزنا کاراززناکردن (بسیارمجرب)

منع زن زنا کاراززناکردن (بسیارمجرب)

ازبین بردن عشق مجازی(مجرب)

فروش سریع اجناس (بسیارمجرب)

پیداکردن چیزھای گمشده یاسرقت شده(بسیارمجرب)

دفع نیش عقرب با خودعقرب(بسیارمجرب)

ساکت کردن سگ باذکر!(بسیارمجرب)

دفع موریانه (بسیاربسیارمجرب)

کشف وارتباط با موکلین درخواب (بسیارمجرب)

دستوری برای خوش شانسی!(بسیارمجرب)

تقویت حافظه ووسعت ذھن (بسیارمجرب)

دستورات بچه دارشدن(بسیاربسیارمجرب)

پسرشدن طفل (بسیارمجرب)

دخترشدن طفل (بسیارمجرب)

زیباشدن صورت وسیرت طفل(بسیارمجرب)

رازلاغری باعلم حروف!!!(منحصربفردوبسیارمجرب)

رازی برای قطع سردرد در 10 دقیقه!(بسیاربسیارمجرب)

و…

برای دانلود رایگان اینجا را کلیک کنید

  • کافی نت ونوس

دعای رفع سردرد از سردردهای روزانه تا میگرنی و مزمن

کافی نت ونوس | سه شنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۷، ۰۶:۳۱ ب.ظ

دعای رفع سردرد از سردردهای روزانه تا میگرنی و مزمن

دعای سردرد پیامبر برای پادشاه حبشه 

نجاشى پادشاه حبشه سردرد داشت. از پیغمبر (ص) مدد خواست. حضرت این حرز را براى او نوشت که شب در کلاه خود بگذارد: 

«بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ. لاَ إِلَهَ إِلّاَ الْمَلِکُ الْحَقُّ الْمُبِینُ شَهِدَ اللهُ الاْیه لِلَّهِ نُورٌ وَحِکْمَه وَعِزٌّ وَقُوَّه وَبُرْهَانٌ وَقُدْرَه وَسُلْطَانٌ وَرَحْمَه. یا مَنْ لاَ ینَامُ لاَ إِلَهَ إِلّاَ اللهُ إِبْرَاهِیمُ خَلِیلُ اللهِ لاَ إِلَهَ إِلّاَ اللهُ مُوسَى کَلِیمُ اللهِ لاَ إِلَهَ إِلّاَ اللهُ عِیسَى رُوحُ اللهِ وَکَلِمَتُهُ لاَ إِلَهَ إِلّاَ اللهُ مُحَمَّدٌ رَسُولُ اللهِ وَصَفِیهُ وَصَفْوَتُهُ. اسْکُنْ سَکَّنْتُکَ بِمَنْ یسْکُنُ لَهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَالاْرْضِ وَبِمَنْ سَکَنَ لَهُ مَا فِی اللَّیلِ وَالنَّهارِ وَهُوَ السَّمِیعُ الْعَلِیمُ فَسَخَّرْنا لَهُ الرِّیحَ تَجْرِی بِأَمْرِهِ رُخاءً حَیثُ أَصابَ وَالشَّیاطِینَ کُلَّ بَنَّاءٍ وَغَوَّاصٍ أَلا إِلَى اللهِ تَصِیرُ الاْمُور» 

 

دعای سردرد از پیامبر (ص) 

رسول خدا (ص) فرموده است: هرگاه یکى از شما دچار سردرد یا درد دیگرى ‏شد، دو دست خود را بگشاید، سوره «حمد»، «قُلْ هُوَ اللَّهُ أَحَدٌ»، «قُلْ أَعُوذُ بِرَبِّ النَّاسِ» و «قُلْ أَعُوذُ بِرَبِّ الْفَلَقِ» را بخواند، و پس از آن، دو دست خود رابه صورت بمالد، آن درد از او برطرف خواهد شد.
 

دعای سردرد پیامبر (ص) برای امام حسن (ع) 

در زبده الدعوات روایت کرده است که رسول خدا (ص) به خانه حضرت فاطمه (س) آمد. امام حسن را بیمار یافت و این منظره بر آن حضرت خیلی گران آمد. جبرئیل نازل شد و گفت: یا محمد تعلیم کنم تو را دعایی که با آن فرزندت از ناخوشی خلاص گردد، پس خواند: 

«اللهم لا اله الا انت العلی العظیم ذو السلطان القدیم و المن العظیم و الوجه الکریم » 

«لا اله الا انت العلی العظیم ولی الکلمات التامات و الدعوات المستجابات خل ما اصبح» 

پس حضرت این دعا را خواند و دست خود را بر پیشانی امام حسن (ع) گذاشت و شفا یافت.

دعای سردرد از امام باقر (ع) 

اولین دعای سردرد از امام باقر (ع): 

امام باقر (ع) فرمود: برای دفع سردرد دست بر سر بمالید و هفت مرتبه بگوئید: 

«اَعُوذُ باللهِ الذی سَکنَ لهُ ما فی البَرَ و البحرِ و ما فی السمواتِ و الارضِ و هُوَ السمیعُ العلیمُ» 

دومین دعای سردرد از امام باقر (ع): 

امام باقر (ع) فرمود: به شیعیان ما براى سردرد این ذکر را بیاموز: 

«یا طَاهِی یا ذَرُّ یا طَمِنَه یا طنابُ» 

پس همانا این‌ها نام‌هاى عظیمى هستند که نزد خداوند عزوجل مقام و منزلت دارند که هر کس آن‌ها را به زبان آورد خداوند به خاطر آن اسامى، درد را از او برطرف مى‌نماید.
 

سومین دعای سردرد از امام باقر (ع): 

محمّد بن ابراهیم سراج نقل مى‌کند که به امام باقر (ع) از درد نیمه سر و صورت و شکایت کردم که هر هفته یک یا دو بار به آن مبتلا مى‌شوم فرمود: دستت را به جایى که درد مى‌کند بگذار و این دعا را سه بار بگو، انشاء الله شفا مى‌یابى: 

«یا ظَاهِراً مَوْجُوداً وَیا بَاطِناً غَیرَ مَفْقُودٍ، أُرْدُدْ عَلَى عَبْدِکَ الضَّعِیفِ أَیادِیکَ الْجَمِیلَه عِنْدَهُ وَأَذْهِبْ عَنْهُ مَا بِهِ مِنْ أَذًى إِنَّکَ رَحِیمٌ وَدُودٌ قَدِیرٌ» 

 

چهارمین دعای سردرد از امام باقر (ع): 

عمر بن حنظله نقل کرد: خدمت امام باقر (ع) از سر درد شکایت کردم، فرمود: وقتى دچار درد شدى دست بر جلوى سر بگذار و بگو: 

«لَوْ کانَ مَعَهُ آلِهَه کَما یقُولُونَ إِذآ لاَبْتَغَوْا إِلى ذِی الْعَرْشِ سَبِیلاً وَإِذا قِیلَ لَهُمْ تَعالَوْا إِلى ما أَنْزَلَ اللهُ وَإِلَى الرَّسُولِ رَأَیتَ الْمُنافِقِینَ یصُدُّونَ عَنْکَ صُدُودآ» 

 

پنجمین دعای سردرد از امام باقر (ع): 

امام باقر (ع) فرمود: این دعا نوشته مى‌شود و بر گردن کسى که سر درد دارد آویزان مى‌شود: 

«اللَّهُمَّ إِنَّکَ لَسْتَ بِإِلَهٍ اسْتَحْدَثْنَاهُ وَلاَ بِرَبٍّ یبِیدُ ذِکْرُهُ وَلاَ مَعَکَ شُرَکَاءُ یقْضُونَ مَعَکَ وَلاَ کَانَ قَبْلَکَ إِلَهٌ نَدْعُوهُ وَنَتَعَوَّذُ بِهِ وَنَتَضَرَّعُ إِلَیهِ وَنَدَعُکَ وَلاَ أَعَانَکَ عَلَى خَلْقِنَا مِنْ أَحَدٍ فَنَشُکُّ فِیکَ لاَ إِلَهَ إِلّاَ أَنْتَ وَحْدَکَ لاَ شَرِیکَ لَکَ عَافِ فُلاَنَ بْنَ فُلاَنَه وَصَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَأَهْلِ بَیتِهِ» 

و در روایت دیگر: 

«أَسْأَلُکَ بِاسْمِکَ الَّذِی قَامَ بِهِ عَرْشُکَ عَلَى الْمَاءِ أَنْ تُصَلِّی عَلَى مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ وَأَنْ تَشْفِی فُلاَنَ بْنَ فُلاَنَه مِنَ الصُّدَاعِ وَالشَّقِیقَه (فَضَرَبْنا عَلَى آذانِهِمْ فِی الْکَهْفِ سِنِینَ عَدَدآ) وَ أَسْأَلُکَ بِاسْمِکَ الَّذِی بِهِ خَلَقْتُ آدَمَ وَأَتْمَمْتُ خَلْقَهُ أَنْ تُصَلِّی عَلَى مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ وَأَنْ تَشْفِی فُلاَنَ بْنَ فُلاَنَه»

دعای سردرد از امام صادق (ع) 

اولین دعای سردرد از امام صادق (ع): 

در مکارم الاخلاق از حضرت صادق (ع) نقل است که فرمودند: دست خود را بر محل درد بگذار و بخوان آیه الکرسی و فاتحه را و سپس بگو: 

«اللهُ اَکبرُ اللهُ اکبرُ لا اِلهَ اِلا اللهُ و اللهُ اَکبرُ اَجلَ و اکبرَ مِما اَخافُ و احذَر اعوذُ باللهِ مِن عَرَقِ نِعارٍ و اعُوذُ باللهِ مِن حَرَ النارِ» 

دومین دعای سردرد از امام صادق (ع): 

معاویه بن عمار گوید: از درد شقیقه به امام صادق (ع) شکایت کردم، فرمود: پس از نماز واجب انگشت سبّابه دست راست را بین دو چشمت بگذار و هفت بار در حالى که انگشت را بر ابروى راست مى‌کشى بگو: 

«یا حَنَّانُ اشْفِنِی» 

بعد بر ابروى چپ بکش و بگو: 

«یا مَنَّانُ اشْفِنِی» 

بعد کف دست راست را بر پیشانى بگذار و بگو: 

«یا مَنْ لَهُ ما سَکَنَ فِی اللَّیلِ وَالنَّهارِ وَما فِی السَّماواتِ وَ الاْرْضِ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَأَهْلِ بَیتِهِ وَسَکِّنْ مَا بِی» 

سومین دعای سردرد از امام صادق (ع): 

امام صادق (ع) فرمود: هر کس گرفتار سردرد است و یا درد دیگرى دارد باید دست خود را بر جایى که درد دارد بگذارد و بگوید: 

«اسْکُنْ سَکَّنْتُکَ بِالَّذِی لَهُ ما سَکَنَ فِی اللَّیلِ وَالنَّهارِ وَهُوَ السَّمِیعُ الْعَلِیمُ» 

چهارمین دعای سردرد از امام صادق (ع): 

مردى از سر درد به امام صادق (ع) شکایت برد، فرمود: دست بر محل درد بگذار و «آیه الکرسى» و سوره «حمد» را بخوان و بگو: 

«اللهُ أَکْبَرُ اللهُ أَکْبَرُ لاَ إِلَهَ إِلّاَ اللهُ وَ اللهُ أَکْبَرُ اللهُ أَجَلُّ وَأَکْبَرُ مِمَّا أَخَافُ وَأَحْذَرُ أَعُوذُ بِاللهِ مِنْ عِرْقٍ نَعَّارٍ وَأَعُوذُ بِاللهِ مِنْ حَرِّ النَّارِ»

دعای سردرد از امام عسکری (ع) 

امام عسکرى (ع) براى درمان سر درد فرمود: بر کاسه‌ آبى این آیه را بخوان و سپس آن را بنوش: 

«أَوَلَمْ یرَ الَّذِینَ کَفَرُوا أَنَّ السَّماواتِ وَالاْرْضَ کانَتا رَتْقاً فَفَتَقْناهُما وَجَعَلْنا مِنَ الْماءِ کُلَّ شَیءٍ حَی أَفَلا یوْمِنُونَ»
 

دعای سردرد در منابع مختلف 

این دعا را بخواند و بر پیشانی فرد دم کند، ان شاء الله خوب می شود: 

«إِنَّ اللَّهَ وَمَلَائِکَتَهُ یصَلُّونَ عَلَى النَّبِی یا أَیهَا الَّذِینَ آمَنُوا صَلُّوا عَلَیهِ وَسَلِّمُوا تَسْلِیمًا.» 

از حافظ بن عساکر محدّث معروف نقل است که این دعا را برای سردرد بنویس و بر سر ببند. مجرّب است: 

«بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ کهیعص ذِکْرُ رَحْمَه رَبِّکَ عَبْدَهُ زَکَرِیا إِذْ نَادَى رَبَّهُ نِدَاءً خَفِیا قَالَ رَبِّ إِنِّی وَهَنَ الْعَظْمُ مِنِّی وَاشْتَعَلَ الرَّأْسُ شَیبًا وَلَمْ أَکُنْ بِدُعَائِکَ رَبِّ شَقِیا أَلَمْ تَرَ إِلَی رَبِّکَ کَیفَ مَدَّ الظِّلَّ وَ لَوْ شَآءَ لَجَعَلَهُ سَاکِنًا کهیعص حم عسق کَمْ لِلَّهِ مِنْ نِعْمَه فى کلِّ عِرْقٍ ساکِنٍ وَ غَیرِ ساکِنٍ اذهب» 

برای رفع درد پیشانی این دعا را بخواند: 

«یوْمَ تَرَى الْمُؤْمِنِینَ وَالْمُؤْمِنَاتِ یسْعَى‏ نُورُهُم بَینَ أَیدِیهِمْ وَبِأَیمَانِهِم بُشْرَاکُمُ الْیوْمَ جَنَّاتٌ تَجْرِی مِن تَحْتِهَا الْأَنْهَارُ خَالِدِینَ فِیهَا ذلِکَ هُوَ الْفَوْزُ الْعَظِیمُ» 

این دعای سردرد را ببندد یا بخوراند: 

«أَوَلَمْ یرَ الَّذِینَ کَفَرُوا أَنَّ السَّماوَاتِ وَالْأَرْضَ کَانَتَا رَتْقاً فَفَتَقْنَاهُمَا وَجَعَلْنَا مِنَ الْمَاءِ کُلَّ شَی‏ءٍ حَی أَفَلاَ یؤْمِنُونَ» (انبیاء 30)

 

«وَ کَلْبُهُمْ بَاسِطٌ ذِرَاعَیهِ بِالْوَصِیدِ لَوِ اطَّلَعْتَ عَلَیهِمْ لَوَلَّیتَ مِنْهُمْ فِرَاراً وَلَمُلِئْتَ مِنْهُمْ رُعْباً» (کهف 18)

 

«إِنَّ اللَّهَ یمْسِکُ السَّماوَاتِ وَالْأَرْضَ أَن تَزُولَا وَلَئِن زَالَتَا إِنْ أَمْسَکَهُمَا مِنْ أَحَدٍ مِن بَعْدِهِ إِنَّهُ کَانَ حَلِیماً غَفُوراً» (فاطر 41) 

این دعای سردرد را نیز بخوراند یا تعویذ نماید: 

«وَلاَ تَحْلِقُوا رُؤُوسَکُمْ حَتَّى‏ یبْلُغَ الْهَدْی مَحِلَّهُ فَمَن کَانَ مِنْکُمْ مَرِیضاً أَوْ بِهِ أَذىً مِنْ رَأْسِهِ فَفِدْیه مِن صِیامٍ أَوْ صَدَقَه أَوْ نُسُکٍ فَإِذَا أَمِنْتُمْ فَمَن تَمَتَّعَ بِالْعُمْرَه إِلَى الْحَجِّ فَمَا اسْتَیسَرَ مِنَ الْهَدْی فَمَن لَمْ یجِدْ فَصِیامُ ثَلاَثَه أَیامٍ فِی الْحَجِّ وَسَبْعَه إِذَا رَجَعْتُمْ تِلْکَ عَشَرَه کَامِلَه ذلِکَ لِمَن لَمْ یکُنْ أَهْلُهُ حَاضِرِی الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ...» (بقره 196)
 

«وَ مَثَلُ کَلِمَه خَبِیثَه کَشَجَرَه خَبِیثَه اجْتُثَّتْ مِن فَوْقِ الْأَرْضِ مَالَهَا مِن قَرَارٍ» (ابراهیم 26)

 

«مِنْهَا خَلَقْنَاکُمْ وَفِیهَا نُعِیدُکُمْ وَمِنْهَا نُخْرِجُکُمْ تَارَه أُخْرَى‏» (طه 55)

 

در جواهر القرآن آمده است هر که بیمار باشد و این دعا را در آن بیماری چهل مرتبه بخواند، به امید خدا شفا پیدا کند. 

«لا اله الا انت سبحانک انی کنت من ظالمین»

راه های دیگر درمان سردرد 

شش راه‌حل طبیعی برای درمان سردرد پرداخته که عبارتند از: 

کافئین: یکی از شیوه‌های درمانی برای تسکین سردرد، مصرف قهوه است. کافئین نه تنها تورم و التهاب رگ‌های خونی را کاهش می‌دهد بلکه از شدت سردرد نیز می‌کاهد. 

کمپرس آب گرم یا سرد: برای درمان سردردهای شدید لیفی را داخل آب گرم قرار دهید و سپس بر روی پیشانی یا پشت گردنتان قرار دهید تا ماهیچه‌ها آرام شوند. برای سردردهای میگرنی نیز می‌توانید لیفی را در آب سرد قرار دهید و آن را بر روی پیشانی‌تان بگذارید که باعث می‌شود رگ‌های خونی منقبض شود و جریان خون کاهش یابد و در نهایت سردرد تسکین پیدا می‌کند. 

ماساژ: با استفاده از انگشت میانی، صورتتان را در نقاط هم‌سطح سوراخ‌های بینی‌ خود ماساژ دهید. همچنین دو یا سه دقیقه در جهت حرکت عقربه‌های ساعت عملیات ماساژ را ادامه دهید. 

آب درمانی: تجمع خون در قسمت‌های پایینی بدن از فشار رگ‌های خونی در سر می‌کاهد به همین دلیل توصیه می‌شود که هنگام سردرد، پاهای خود را داخل آب گرم همراه با پودر خردل قرار دهید و پس از نیم ساعت یا بیشتر پاها را از آب در آورده و خشک کنید. 

چای زنجبیل: مصرف زنجبیل برای درمان سردردهای میگرنی توصیه می‌شود. مقداری آب و زنجبیل تازه را با هم مخلوط کنید و اجازه دهید چهار تا پنج دقیقه خیس بخورد سپس آن را صاف کنید و بنوشید. 

هدبند: هنگام ابتلا به سردرد هدبند و یا حتی یک روسری یا باندی را دور سر خود ببندید تا از جریان خون در پوست سر کاسته شود. این کار به کاهش سردرد کمک می‌کند.


  • کافی نت ونوس

دانلود رایگان کتاب دعانویسی pdf

کافی نت ونوس | سه شنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۷، ۰۶:۰۸ ب.ظ

دانلود رایگان کتاب دعانویسی pdf

دانلود رایگان کتاب دعانویسی قدیمی نسخه خطی

دانلود کاملترین کتاب نسخه خطی طلسم و دعا, کتاب خطی مجموعه طلسم و دعاهای نوشته شده اساتید دعانویسی و طالع بینی ، نسخه pdf شده کتاب خطی,
 
 کاملترین کتاب طلسم و دعا و مجموعه طلسمات مجرب که باعث شگفتی شما می شود . این کتاب شما را به تحقق آرزوهایتان نزدیک می کند
 
 در این کتاب نسخه خطی اساتید دعانویسی بسیار مجرب تمامی طلسمات و ادعیه ها در موضوعات زیر قرار داده شده است
 طلسم محبت بسیار قوی
 طلسم بخت گشایی در 14 روز
 طلسم قوی در زمینه پیدا کردن شغل در 7 روز 
 دستورات ازدواج سریع وگشایش بخت!(بسیاربسیارمجرب وتضمینی)
 ابطال انواع سحروچشم زخم وبرگرداندن اثرش به عاملش! (بسیاربسیارمجرب)
 ابطال انواع سحر خورده شده وبرگرداندن اثرش به عاملش! (بسیار مجرب)
 دفع نحسی وبدبیاری درخانه(بسیارمجرب)
 ابطال السحر مغازه یامنزل (بسیارمجرب)
 دفع سحر شخصی وسحردرمنزل(بسیارمجرب)
 دفع چشم زخم(بسیارمجرب)
 ابطال چشم زخم ودفع آثارسوءآن درروح وجسم(بسیارمجرب)
 کنترل شھوت جنسی وتعدیل آن(مجرب)
 قضای حاجت سریع(بسیارمجرب)
 جلب رزق وروزی وادای قرض(بسیارمجرب)
 برکت کیسه پول(بسیارمجرب)
 جلب رزق ودفع نزاع ودعوادرمنزل(بسیارمجرب)
 ایجاد آشتی ومحبت بین زن وشوھر(بسیارمجرب)
 افزایش عشق شوھربه زن تالحظه مرگ(مجرب)
 افزایش عشق زن به شوھرتالحظه مرگ(مجرب)
 دستورآشتی کردن وصله رحم(مجرب)
 زبان بند(بسیارمجرب)
 دستورنورانیت قلب وصفای باطن(بسیارمجرب)
 تقویت اراده وھمت ورفع کسلی وتنبلی(مجرب)
 تسھیل امورمادی ومعنوی(بسیارمجرب)
 موفقیت ونجات درھرکاری(بسیاربسیارمجرب)
 رازی برای موفقیت درھرکارمھم(بسیارمجرب)
 دفع شراشخاص بدون دانستن اسم مادر(بسیارمجرب)
 ھلاک ظالم(بسیارمجرب)
 دفع فال بد یا نفوس بد زدن (مجرب)
 دفع حقارت وترس دربین مردم(بسیارمجرب)
 دستوررفع دلشوره(بسیارمجرب)
 کنترل عصبانیت شخص(مجرب)
 کنترل عصبانیت وخوش اخلاقی(مجرب)
 دستوررفع غم ناشی ازمصائب(مجرب)
 ذکری برای تمرکزفکر(مجرب)
 منع مردزنا کاراززناکردن (بسیارمجرب)
 منع زن زنا کاراززناکردن (بسیارمجرب)
 ازبین بردن عشق مجازی(مجرب)
 فروش سریع اجناس (بسیارمجرب)
 پیداکردن چیزھای گمشده یاسرقت شده(بسیارمجرب)
 دفع نیش عقرب با خودعقرب(بسیارمجرب)
 ساکت کردن سگ باذکر!(بسیارمجرب)
 دفع موریانه (بسیاربسیارمجرب)
 کشف وارتباط با موکلین درخواب (بسیارمجرب)
 دستوری برای خوش شانسی!(بسیارمجرب)
 تقویت حافظه ووسعت ذھن (بسیارمجرب)
 دستورات بچه دارشدن(بسیاربسیارمجرب)
 پسرشدن طفل (بسیارمجرب)
 دخترشدن طفل (بسیارمجرب)
 زیباشدن صورت وسیرت طفل(بسیارمجرب)
 رازلاغری باعلم حروف!!!(منحصربفردوبسیارمجرب)
 رازی برای قطع سردرد در 10 دقیقه!(بسیاربسیارمجرب)
 و…

http://venusnet.ir/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%DA%A9%D8%A7%D9%85%D9%84%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D9%86%D8%B3%D8%AE%D9%87-%D8%AE%D8%B7%DB%8C-%D8%B7%D9%84%D8%B3%D9%85-%D9%88-%D8%AF%D8%B9/

  • کافی نت ونوس

دعایی برای عاشق کردن سریع پسران را که روی چهل ویک هسته های خرما میخوانند

طلسم عشق فوری

طلسم محبت, دعای عاشق کردن

اگر می خواهی کسی را داشته باشی که او تورا دوست داشته باشد و عاشق تو شود باید این شکل را بر روی کاغذ سفید و پاک و بی خط با مشک و گلاب و زعفران و با رعایت کلی اداب دعا نویسی, نقش کنی و آب انرا به طرف مقابل بنوشانی.

 

اگر می خواهی کسی را داشته باشی که او تورا دوست داشته باشد و عاشق تو شود باید این شکل را بر روی کاغذ سفید و پاک و بی خط با مشک و گلاب و زعفران و با رعایت کلی اداب دعا نویسی, نقش کنی و آب انرا به طرف مقابل بنوشانی.

 

×تمامی این دعاها را از مجموعه شخصی خودم که برخی از انهارا از مرحوم استاد تبریزی(ره) یادگار گرفته ام برای شما دوستداران این علم پر رمز و راز با اموزش دقیق و صحیح قرار می دهم.

طلسم عشق فوری

طلسم محبت مجرب، احضار محبت و عشق، احضار شخص

برای حب و دوستی این مربع سوره اخلاص را با جوهر روحانی بر روی کاغذ بنویسید و این شکل را در ساعت و دهه مناسب نقش کنید و از درخت انار آویزان کنید که باد آن را تکان دهد و هرچه باد به آن بخورد مطلوب بیقرار گردد و حاضر شود. و برای نوع دوم می توان آن را در صحرا دفن کرد.

برای حب و دوستی این مربع سوره اخلاص را با جوهر روحانی بر روی کاغذ بنویسید و این شکل را در ساعت و دهه مناسب نقش کنید و از درخت انار آویزان کنید که باد آن را تکان دهد و هرچه باد به آن بخورد مطلوب بیقرار گردد و حاضر شود. و برای نوع دوم می توان آن را در صحرا دفن کرد.

 

طلسم عشق فوری

احضار عشق،طلسم قوی عاشق کردن،طلسم تسخیر قلب،دعای عاشق کردن

برای حب و عاشقی و برای اینکه کسی را دوست دارید و می خواهید او هم به شما با نظر عاشقی نگاه کند و احضار محبت و عشق کنید باید این طلسم را بر سفال گلی کشیده و یا بر نعل اسب نقش کنید و در آتش بندازید که به لطف خدا به اندک زمانی مطلوب احضار خواهد گشت.

برای حب و عاشقی و برای اینکه کسی را دوست دارید و می خواهید او هم به شما با نظر عاشقی نگاه کند و احضار محبت و عشق کنید باید این طلسم را بر سفال گلی کشیده و یا بر نعل اسب نقش کنید و در آتش بندازید که به لطف خدا به اندک زمانی مطلوب احضار خواهد گشت.

 

طلسم عشق فوری

برای عاشق کردن، طلسم محبت مجرب، احضار محبت و عشق

اگر میخواهید همسر یا دوست و فامیل و آشنایان به شما محبت کنند و با عشق و علاقه به نزد شما بیایند این مربع و طلسم عشق مجرب را بر روی کاغذ با محلول روحانی بنویسید و آنرا در شربت شیرین انداخته و آن شربت را بدهید تا طرف مقابل شما بنوشد که انشاءالله مطلوب عاشق و محب شما گردد.

اگر میخواهید همسر یا دوست و فامیل و آشنایان به شما محبت کنند و با عشق و علاقه به نزد شما بیایند این مربع و طلسم عشق مجرب را بر روی کاغذ با محلول روحانی بنویسید و آنرا در شربت شیرین انداخته و آن شربت را بدهید تا طرف مقابل شما بنوشد که انشاءالله مطلوب عاشق و محب شما گردد.

طلسم عشق فوری

طلسم عاشق کردن _ طلسم از عشق دیوانه کردن _ طلسم قدیمی

طلسم عشق فوری طلسم عشق فوری طلسم عشق فوری طلسم عشق فوری

اگر خواهی کسی را عاشق خود بگردانی  41 دانه  استخوان خرما   ( هسته خرما ) و هر یکی را این افسون یکبار بخواند و پنج دانه پنج دانه در آتش اندازد تا بسوزد آنکس از عشق دیوانه گردد اینست افسون :

سلام علیکم یا دیوان سلام علیکم یا پریان سلام علیکم یا جنیان سلام علیکم یا جادویان سلام علیکم یا دیوان نر سلام علیکم یا دیوان ماده سلام علیکم یا دیوان سیاه سلام علیکم یا دیوان سفید سلام علیکم یا هفتاد دیوان که گوش ندارید سلام علیکم یا هفتاد دیوان که گلو ندارید سلام علیکم یا هفتاد دیوان که چشم ندارید سلام علیکم یا هفتاد دیوان که بینی ندارید سلام علیکم یا هفتاد دیو که جادویی دانید سلام علیکم یا هفتاد دیو که بر زمین روید سلام علیکم یا هفتاد دیو که سوگند می دهم که بروید بخانه ( فلانی فرزند فلانی ) برای مثال ( مریم  فرزند محمد ) و او را زه کمان در جان بدرید و بگذارید چنانچه خوابش نباشد و قرارش و آرامش نگیرد و جهان بر وی تاریک و دل تنگ گردد و چشمش سیاه کنید که هیچکس را نه بیند الا به عشق و محبت و دوستی و الفت من و سر آشفته و عقل تهی فریاد دارد که یا لواهد صواه که در آتش افتادم از دوستی ( فلان بن فلان ) برای مثال ( مراد فرزند اسدالله ) و لواهد النار و یا اشداء العذاب بحق آن نام که آسمان و زمین بدان نام ایستاده است و کوه بدان نام ایستاده است که بر آتش ابولهب و شیاطین بسوزد وعجلوا من طرفة العین وصلع البرق بحق لا اله الا الله محمد رسول الله و علی ولی الله وبحق سلیمان بن داوود و بحق تورتة وانجیل وزبور و قرآن و بحق عرش و کرسی و لوح و قلم و حمله عرش و بحق آفتاب و ماه و الساعته الساعته اجابت کنید بحق هذه الساعته و الاسماء که بدان مقام شوید که( فلان بن فلان)برای مثال ( مریم فرزند محمد )  است  اگر خفته است بیدارش کنید و اگر نشسته است بر پایش کنید و بسوزانید دل و جان( فلان بن فلان ) برای مثال ( مریم فرزند محمد ) از عشق و دوستی (فلان بن فلان) برای مثال ( مراد فرزند اسدالله )  المستعان المستعان فجلوا الساعة الساعة النار الحریق این افسون که من کردم هاروت کرد و ماروت کرد سلام علیکم ای دیوان اکبر ترسانید بحق عیسی و اگر یهودید بحق موسی و اگر مسلمانید بحق محمد مصطفی صلی الله علیه و آل و سلم بگیرید سیصد و شش رک و چهارصد و چهل  و چهار پاره استخوان (فلان بن فلان) برای مثال ( مریم فرزند محمد )  بدوستی و مهربانی ( فلان بن فلان) برای مثال ( مراد فرزند اسدالله )  بخق خاتم النبیین بحق سلیمان بن داود که چهار فرشته مقرب به چهار جانب (فلان بن فلان) برای مثال ( مریم فرزند محمد )  شوید و در وی آویزید تا هیچ شغل و عمل نکنید الا بدوستی( فلان بن فلان) برای مثال ( مراد فرزند اسدالله )  العجل آمین برحمتک یا ارحم الراحمین

نکنه مهم : بجای هسته خرما می توانید از دانه های اسفند استفاده کنید

نکته مهم : در اینجا من این دعا را از طرف یک پسر به نام مراد فرزند اسدالله نوشتم که عاشق مریم فرزند محمد هست حالا شما اگر دختر هستید و میخواهید یک پسر را عاشق خود کنید باید اسامی را تغییر دهید در ضمن آخرین هسته خرما که اضافه می آید را باید در یک باغچه یا گلدانی بکارید


کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم ؟ این کتاب را دانلود و مطالعه نمایید تا هر کسی را عاشق و دلباخته خود کنید

یک طلسم عشق واقعی و علمی , برای اولین بار ترجمه شده توسط تیم کافی نت ونوس یار با زبانی ساده, ترجمه ویرایش جدید و جدید ترین چاپ کتاب چگونه هر کسی را عاشق خود کنیم نوشته نویسنده معروف فاروق رضوان, پر فروش ترین کتاب روان شناسی عشق ,

کتاب چگونه هرکسی را عاشق خود کنیم ، بر اساس روانشناسی عشق نگارش شده است. شما با مطالعه دقیق این کتاب خواهید توانست هر کسی را می خواهید عاشق خود کنید. این کتاب در مجموع در کشور ما و دیگر کشورهای جهان بالای ۸۲ میلیون نسخه فروش داشته است که گواه خوبی بر متفاوت بودن و کارآمد بودن آن می باشد..


برای دانلود اینجا را کلیک کنید
  • کافی نت ونوس

دعای زبان بند قوی از راه دور برای ازدواج

کافی نت ونوس | سه شنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۷، ۰۱:۴۵ ق.ظ

دعای زبان بند قوی از راه دور برای ازدواج,دعا برای بستن زبان خواستگار و خانواده اش

دعای زبان بند شوهر ومادر شوهر

آیه مبارکه ذیل را بر روی ورقه نوشته و سپس در پایین ورقه نام فرد مورد نظر را بنویسد و با خود به همراه داشته باشد:
[قال تعالى بسم الله الرحمن الرحیم ” قال رجلان من الذین انعم الله علیهما ادخلوا علیهم الباب فإذا دخلتموه فإنکم غالبون وعلى الله فتوکلوا إن کنتم مؤمنین ” .]



دعای زبان بند فوری

بسم الله الرحمن الرحیم
وَجَعَلْنَا مِنْ بَیْنِ أَیْدِیهِمْ سَدًّا وَمِنْ خَلْفِهِمْ سَدًّا فَأَغْشَیْنَاهُمْ فَهُمْ لَا یُبْصِرُونَ.* و لا حول ولا قوّة الاّ بالله العلیّ العظیم یا غفار یا کریم یا علیم.
سحر گشا و باطل نامه، شفیق بن یعقوب الاسکلفی.



دعای زبان بند قوی برای ازدواج

بسم الله الرحمن الرحیم
وَجَعَلْنَا مِنْ بَیْنِ أَیْدِیهِمْ سَدًّا وَمِنْ خَلْفِهِمْ سَدًّا فَأَغْشَیْنَاهُمْ فَهُمْ لَا یُبْصِرُونَ.* و لا حول ولا قوّة الاّ بالله العلیّ العظیم یا غفار یا کریم یا علیم.
سحر گشا و باطل نامه، شفیق بن یعقوب الاسکلفی.



دعای زبان بند قوی از راه دور

بسم الله الرحمن الرحیم بسم الله وحده و بالله استعین علیک و استغیث علیک من فلان بن فلان ( اسم طرف و پدرش را بنویسد )  خیرک بی عینیک و شرک بین قدمیک عقدت لسانک یا فلان بن فلان ( اسم طرف و پدرش را بنویسد ) و عقدت قلبک علی محبة بخاتم سلیمان بن داود و عصا مسی علیهما السلام و بلا حول و لا قوة الا بالله العظیم حسبی الله و کفی سمع الله لمن دعا لیس وراء الله منتهی و افوض امری الی الله ان الله بصیربالعباد فوقاهم الله سیئات ما مکروا و حاق بآل فرعون سوء العذاب لا اله الا انت سبحانک انی کنت من الظالمین فاستجبنا له و نجیناه من الغم و کذلک ننجی المومنین .



دعای مطیع شدن شوهر


آیه۶) جهت خوف از دشمن بخواند و یا آن را نوشته و با خود داشته باشد ( لٍتُنذٍرَقَوًماًمَا اُنذٍرَ ءَابُاؤُهمً فَهم غافٍلون(
آیه۷) جهت ترس و تنهایی۱۰۰مرتبه بگویید
( لَقَدْ حَقَّ الْقَؤلُ عَلَی اَکْثَرِهِمْ فَهُمْ غَفِلُونَ)
آیه ۱۱) جهت بستن زبان سر خاک قبر کهنه بخواند و گِل کند

دعای زبان بند صم بکم عمی

(إِنَّمَا تُنذِرُمَنِ اتَّبَعَ الذِّکْرَ وَ خَشِیَ الَّحْمَنَ بِالْغَیْبِ فَبَشِّرْهُبِمَغْفِرَهٍٔ وَأَجْرٍکَرِیمٍ)
آیه ۱۸) جهت رام کردن سرکش بر کاغذ زردبنویسد و بر او بندند
( قَالُواْ إِنَّا تَطَیَّرْنَا بِکُمْ لَئِن لَّمْتَنتَهُواْلَنَرْجُمَنَّکُمْ وَلَیَمَسَّنَّکُم مِّنَّا عَذَابٌ أَلِیمٌ)
آیه ۲۰) جهت پسر شدن زنیکه فرزندش نشود با مشک و زعفران نوشته و با خودداشته باشد
(وَ جَآءَ مِنْ أَقْصَا الْمَدِینَهِٔ رَجُلٌ یَسْعَی قَالَ یَا قَوْمِ اتَّبِعُواْ الْمُرْسَلِین)
دعا جهت عزیز شدن

یا رب البیت الحرام یا رب الشهر الحرام یا رب البلد الحرام یا رب الرکن والمقام یا رب المشعر الحرام یا رب المسجد الحرام یا رب الحل و الحرام یا رب النور و الظلام یا رب التحیة والسلام یا رب القدرة فی الانام


عزیز شدن در نزد معشوق

اگر دعای زیر را با مشک و زعفران نوشته همراه خود نگه دارید در پیش تمامی خلایق عالم مورد تائید و احترام و محبت شدید قرار خواهید گرفت بخصوص شخصی که نامش را در این دعا نوشته اید.

اگر 7 مرتبه بر سرمه خوانده شود و در چشم مالیده شود همان تاثیر را دارد.

اگر این دعا بر 7 دانه سنگ خوانده شود و یکی یکی در آتش انداخته شود و نیت کند که نظر فلان را بر من شیرین گردان مجرب است.

اگر به نیت ازدواج خوانده شود باز مفید است.

اگر کسی این دعا را 7 بار بر قطعه ای موم بخواند آنرا در اتش اندازد به نیت محبوب القلوب شخص خاص موثر است .

اگر 41 بار این دعا بر سیب یا گلابی یا هر میوه دیگر خوانده شود به دو طرف بدهند که بخورند آندو عاشق یکدیگر شوند.

به نیت غیر نیز 41 بار خوانده شود .

اگر این دعا 3 بار بر مسافر خوانده شود به سلامت برگردد.

اگر این دعا 3 بار بر کف دست خوانده شود و به صورت مالیده شود فرد از خطرات در امان ماند .

اگر روزی 1 بار این دعا را بخوانی مرد لطف و مرحمت همگانی قرار گیری


کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم ؟ این کتاب را دانلود و مطالعه نمایید تا هر کسی را عاشق و دلباخته خود کنید

یک طلسم عشق واقعی و علمی , برای اولین بار ترجمه شده توسط تیم کافی نت ونوس یار با زبانی ساده, ترجمه ویرایش جدید و جدید ترین چاپ کتاب چگونه هر کسی را عاشق خود کنیم نوشته نویسنده معروف فاروق رضوان, پر فروش ترین کتاب روان شناسی عشق ,

کتاب چگونه هرکسی را عاشق خود کنیم ، بر اساس روانشناسی عشق نگارش شده است. شما با مطالعه دقیق این کتاب خواهید توانست هر کسی را می خواهید عاشق خود کنید. این کتاب در مجموع در کشور ما و دیگر کشورهای جهان بالای ۸۲ میلیون نسخه فروش داشته است که گواه خوبی بر متفاوت بودن و کارآمد بودن آن می باشد..


برای دانلود اینجا را کلیک کنید

  • کافی نت ونوس

خواندن دعای زبان بند در کف دست

کافی نت ونوس | سه شنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۷، ۰۱:۳۹ ق.ظ

خواندن دعای زبان بند در کف دست,دعای زبان بند قوی ,دعای زبان بند و طریقه خواندن دعای زبان بند کف دست

دعای زبان بند در آیات و روایات

  • آیه زیر از سوره یس را در مورد لزوم برای بستن زبان دشمن بخوانید:
 

«اَلیَوم نَختِمُ عَلی اَفواهِهِم وَ تُکَلِمُنا اَیدیَهُم وَ تَشهَدُ اَرجُلَهُم بِما کانوا یَکسِبون»

 
  • آیه کریمه زیر را 1000 با وضو مرتبه بخوانید:

«الله لطیف بعباده یرزق من یشاء و هو القوی العزیز»

  • امام صادق(ع) فرمودند: به نیت دفع شر سخن چینان و غمازان سوره جمعه را هشت بار بخواند.
  • امام صادق (ع) فرمودند: به هر کسی تهمت زده شد اگر سوره نور را هفت بار بخواند از آن تهمت رهایی پیدا می کند.
  • برای دور کردن شخص سوره کافرون را به نیت آن شخص 161 بار بخوان تاثیر آن را ببینید
  • اگر کسی با ایمان و نیت خالص و توجه به خدا و دقت در معنی آیه زیر را بخواند در پیش کسی که پرگو باشد و معجب به سخن خود خاموش گردد و سخن کمتر کند:
«لا یُحِبُّ اللَّهُ الْجَهْرَ بِالسُّوءِ مِنَ الْقَوْلِ إِلاَّ مَنْ ظُلِمَ وَ کانَ اللَّهُ سَمیعاً عَلیماً»

دعای زبان بند در جوشن کبیر

بند10) اگر خواستید زبان دشمن، زبان زن و یا شوهر بددهن و یا زبان فردی بدگو، فحاش وبی‌ادب برویتان بسته بماند، این بند را همیشه ذکر خودتان بکنید.

یَا صَانِعَ کُلِّ مَصْنُوعٍ یَا خَالِقَ کُلِّ مَخْلُوقٍ یَا رَازِقَ کُلِّ مَرْزُوقٍ یَا مَالِکَ کُلِّ مَمْلُوکٍ یَا کَاشِفَ کُلِّ مَکْرُوبٍ یَا فَارِجَ کُلِّ مَهْمُومٍ یَا رَاحِمَ کُلِّ مَرْحُومٍ یَا نَاصِرَ کُلِّ مَخْذُولٍ یَا سَاتِرَ کُلِّ مَعْیُوبٍ یَا مَلْجَأَ کُلِّ مَطْرُودٍ

 

بند29) این بند برای بستن زبان دشمن است و برای هنگامی که می خواهید امر صلاح دینی انجام دهید، این بند زبان مخالفان و بی‌دینان را می‌بندد.

اللَّهُمَّ إِنِّی أَسْأَلُکَ بِاسْمِکَ یَا عَاصِمُ یَا قَائِمُ یَا دَائِمُ یَا رَاحِمُ یَا سَالِمُ یَا حَاکِمُ یَا عَالِمُ یَا قَاسِمُ یَا قَابِضُ یَا بَاسِطُ

 

بند33) زبان بند بسیار مهم و خوبی است که در این دعا هست. اگر خواستید زبان کسی را ببندید که به شما چیزی نگوید، این بند را بخوانید.

یَا أَعْظَمَ مِنْ کُلِّ عَظِیمٍ یَا أَکْرَمَ مِنْ کُلِّ کَرِیمٍ یَا أَرْحَمَ مِنْ کُلِّ رَحِیمٍ یَا أَعْلَمَ مِنْ کُلِّ عَلِیمٍ یَا أَحْکَمَ مِنْ کُلِّ حَکِیمٍ یَا أَقْدَمَ مِنْ کُلِّ قَدِیمٍ یَا أَکْبَرَ مِنْ کُلِّ کَبِیرٍ یَا أَلْطَفَ مِنْ کُلِّ لَطِیفٍ یَا أَجَلَّ مِنْ کُلِّ جَلِیلٍ یَا أَعَزَّ مِنْ کُلِّ عَزِیزٍ

 

بند47) اگر دوست دارید زبان کسی را ببندید که دیگر به شما فحاشی نکند، پشت سر شما غیبت نکند، این بند را به نیتش (به نام خودش و مادرش) بخوانید و همراهتان نگه دارید.

یَا نُورَ النُّورِ یَا مُنَوِّرَ النُّورِ یَا خَالِقَ النُّورِ یَا مُدَبِّرَ النُّورِ یَا مُقَدِّرَ النُّورِ یَا نُورَ کُلِّ نُورٍ یَا نُورا قَبْلَ کُلِّ نُورٍ یَا نُورا بَعْدَ کُلِّ نُورٍ یَا نُورا فَوْقَ کُلِّ نُورٍ یَا نُورا لَیْسَ کَمِثْلِهِ نُورٌ

 

بند78) این بند هم زبان بند عجیبی است برای بستن زبان بدگویان عالی است.

یَا ذَا الْعَرْشِ الْمَجِیدِ یَا ذَا الْقَوْلِ السَّدِیدِ یَا ذَا الْفِعْلِ الرَّشِیدِ یَا ذَا الْبَطْشِ الشَّدِیدِ یَا ذَا الْوَعْدِ وَ الْوَعِیدِ یَا مَنْ هُوَ الْوَلِیُّ الْحَمِیدُ یَا مَنْ هُوَ فَعَّالٌ لِمَا یُرِیدُ یَا مَنْ هُوَ قَرِیبٌ غَیْرُ بَعِیدٍ یَا مَنْ هُوَ عَلَی کُلِّ شَیْ‏ءٍ شَهِیدٌ یَا مَنْ هُوَ لَیْسَ بِظَلامٍ لِلْعَبِیدِ


کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم ؟ این کتاب را دانلود و مطالعه نمایید تا هر کسی را عاشق و دلباخته خود کنید

یک طلسم عشق واقعی و علمی , برای اولین بار ترجمه شده توسط تیم کافی نت ونوس یار با زبانی ساده, ترجمه ویرایش جدید و جدید ترین چاپ کتاب چگونه هر کسی را عاشق خود کنیم نوشته نویسنده معروف فاروق رضوان, پر فروش ترین کتاب روان شناسی عشق ,

کتاب چگونه هرکسی را عاشق خود کنیم ، بر اساس روانشناسی عشق نگارش شده است. شما با مطالعه دقیق این کتاب خواهید توانست هر کسی را می خواهید عاشق خود کنید. این کتاب در مجموع در کشور ما و دیگر کشورهای جهان بالای ۸۲ میلیون نسخه فروش داشته است که گواه خوبی بر متفاوت بودن و کارآمد بودن آن می باشد..


برای دانلود اینجا را کلیک کنید

  • کافی نت ونوس

دعای عزیمت مجرب برای بازگرداندن معشوق

کافی نت ونوس | سه شنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۷، ۰۱:۳۰ ق.ظ

دعای بازگشت معشوق

با نام خدا نیت کرده و غسل کند و در ایامی به جز قمر در عقرب در محلی آرام به مدت ۴ روز و در روز اول ۱۰۰ مرتبه سوره کوثر را به میوه ای بخواند و به خورد محبوبش بدهد .
در روز دوم این دعا را ۱۰۰ مرتبه قرائت و نیز ۱۰۰ مرتبه به نوشیدنی شیرین یا آب پاک بخواند و به خورد محبوبش دهد :

{وَأَلْقَیْتُ عَلَیْکَ مَحَبَّهً مِنِّی وَلِتُصْنَعَ عَلَى عَیْنِی * إِذْ تَمْشِی أُخْتُکَ فَتَقُولُ هَلْ أَدُلُّکُمْ عَلَى مَنْ یَکْفُلُهُ فَرَجَعْنَاکَ إِلَى أُمِّکَ کَیْ تَقَرَّ عَیْنُهَا وَلَا تَحْزَنَ وَقَتَلْتَ نَفْسًا فَنَجَّیْنَاکَ مِنَ الْغَمِّ وَفَتَنَّاکَ فُتُونًا
زُیِّنَ لِلنَّاسِ حُبُّ الشَّهَوَاتِ مِنَ النِّسَاءِ وَالْبَنِینَ وَالْقَنَاطِیرِ الْمُقَنْطَرَهِ مِنَ الذَّهَبِ وَالْفِضَّهِ وَالْخَیْلِ الْمُسَوَّمَهِ وَالْأَنْعَامِ وَالْحَرْثِ ذَلِکَ مَتَاعُ الْحَیَاهِ الدُّنْیَا وَاللَّهُ عِنْدَهُ حُسْنُ الْمَآبِ
قَدْ شَغَفَهَا حُبًّا إِنَّا لَنَرَاهَا فِی ضَلَالٍ مُبِینٍ
فَإِذَا عَزَمْتَ فَتَوَکَّلْ عَلَى اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الْمُتَوَکِّلِینَ یُحِبُّهُمْ وَیُحِبُّونَهُ أَذِلَّهٍ عَلَى الْمُؤْمِنِینَ أَعِزَّهٍ عَلَى الْکَافِرِینَ}

ودر روز سوم آیات ۱۶۵ و ۱۶۶ و ۱۶۷ سوره بقره را با گلاب و زعفران نوشته وباخود همراه کند .

ودر روز آخر به نیت جلب محبوبش تا میتواند بر ذکر یا الله مداومت ورزد که اگر چنین کند ان شاءالله محبت محبوبش به او زیاد شود.

دعا برای بازگشت معشوق از راه دور

دعای ذیل را نوشته در زیر فرش آنها بگذارند :

طسوم طسوم سوم سوم علوم علوم کلوم کلوم حیوم حیوم قیوم قیوم قیوم دیوم سبحان من بذکره تطمئن القلوب اطمئن قلب ……….. (هر کدام که قهر کرده است اسم او و اسم مادرش را بنویسد) بمحبه ………. ( اسم دیگری را که طالب صلح است بنویسد) . اللهم الّف بینهما کما اصلحت بین محمد و انصاره اللهم یا من ادخل محبه یوسف فی قلب زلیخا و یا من ادخل محبه موسی فی قلب آسیه بنت مزاحم و یا من ادخل محبه محمد فی قلب خدیجه بنت خویلد ادخل محبه (نام شخص طالب را ببرد) فی قلب (نام طرف قهر کرده را ببرد) کما ادخلت اللیل فی النهار و النهار فی اللیل و الذکر فی الانثی لو انفقت ما فی الارض جمیعا ما الّفت بین قلوبهم و لکن الله الّف بینهم انه عزیز حکیم و لاحول و لا قوه الا بالله العلی العظیم .

 

دعا برای رفع کدورت و بازگشت معشوق

دعاهای زیادی برای مهر و محبت و جلب القلوب وجود دارد. دعا و دستورالعملی که ذیلا ذکر میشود از دعاهای مجرب است.

به جهت مهر و محبت فوری و محب قلوب شدن و در دل محبوب خویش جای و مقام گرفتن آیات
بِسْمِ‏ اللَّهِ‏ الرَّحْمنِ‏ الرَّحِیمِ‏ بِسْمِ اللهِ الذی یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ لَقُلُوبَهُمْ لَیْلٌ وَ نَّهارٌ وَ فِی ساعَهٍ وَ شَهْرٍ عَلی حُبِّهِمْ أَشَدُّ حُبًّا وَلَوْ یَرَى الَّذِینَ ظَلَمُواْ إِذْ یَرَوْنَ الْعَذَابَ أَنَّ الْقُوَّهَ لِلّهِ جَمِیعًا .
را سه مرتبه همراه با اخلاص و نیت قلبی به هر چیز خوراکی بخواند و بدمد و به نیت افزایش مهر و محبت به  محبوب خویش بخوراند.

ودر آخر صلوات فرستاده و صدقه دهد.

(همچنین میتواند پس از پایان دعایش با توجه به اسم محبوبش مثلا اینگونه بگوید : محبه …. فرزند …. فی قلب مثلا فریده بنت مریم )

 

دعای سریع الاجابه برای برگرداندن معشوق

برای افزایش مهر و محبت شخص مطلوب و تسخیر قلوب ، دعای قرآنی محبت ذیل را در روز جمعه پس از اذان صبح در کاغذ بدون خط و ترجیحا با گلاب و زعفران بنویسد و با خود به همراه داشته باشد :

وَمِنَ النَّاسِ مَن یَتَّخِذُ مِن دُونِ اللّهِ أَندَادًا یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ (اسم شخص مورد نظر و نام مادرش)  وَالَّذِینَ آمَنُواْ أَشَدُّ حُبًّا لِّلّهِ (اسم شما و اسم مادرتان) وَلَوْ یَرَى الَّذِینَ ظَلَمُواْ إِذْ یَرَوْنَ الْعَذَابَ أَنَّ الْقُوَّهَ لِلّهِ جَمِیعًا وَأَنَّ اللّهَ شَدِیدُ الْعَذَابِ .

 

طلسم قوی برای برگرداندن معشوق

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
قُلْ أُوحِیَ إِلَیَّ أَنَّهُ اسْتَمَعَ نَفَرٌ مِّنَ الْجِنِّ فَقَالُوا إِنَّا سَمِعْنَا قُرْآنًا عَجَبًا
 یَهْدِی إِلَى الرُّشْدِ فَآمَنَّا بِهِ وَلَن نُّشْرِکَ بِرَبِّنَا أَحَدًا
 وَأَنَّهُ تَعَالَى جَدُّ رَبِّنَا مَا اتَّخَذَ صَاحِبَةً وَلَا وَلَدًا
 وَأَنَّهُ کَانَ یَقُولُ سَفِیهُنَا عَلَى اللَّهِ شَطَطًا
 وَأَنَّا ظَنَنَّا أَن لَّن تَقُولَ الْإِنسُ وَالْجِنُّ عَلَى اللَّهِ کَذِبًا
وَأَنَّهُ کَانَ رِجَالٌ مِّنَ الْإِنسِ یَعُوذُونَ بِرِجَالٍ مِّنَ الْجِنِّ فَزَادُوهُمْ رَهَقًا
 وَأَنَّهُمْ ظَنُّوا کَمَا ظَنَنتُمْ أَن لَّن یَبْعَثَ اللَّهُ أَحَدًا

 

دعای برگشتن عشق از دست رفته

آیات 83 الی 87 سوره انعام و بخشی از آیه 88 سوره انعام :

وَتِلْکَ حُجَّتُنَا آتَیْنَاهَا إِبْرَاهِیمَ عَلَى قَوْمِهِ نَرْفَعُ دَرَجَاتٍ مَنْ نَشَاءُ إِنَّ رَبَّکَ حَکِیمٌ عَلِیمٌ ﴿۸۳﴾ وَوَهَبْنَا لَهُ إِسْحَاقَ وَیَعْقُوبَ کُلًّا هَدَیْنَا وَنُوحًا هَدَیْنَا مِنْ قَبْلُ وَمِنْ ذُرِّیَّتِهِ دَاوُودَ وَسُلَیْمَانَ وَأَیُّوبَ وَیُوسُفَ وَمُوسَى وَهَارُونَ وَکَذَلِکَ نَجْزِی الْمُحْسِنِینَ ﴿۸۴﴾ وَزَکَرِیَّا وَیَحْیَى وَعِیسَى وَإِلْیَاسَ کُلٌّ مِنَ الصَّالِحِینَ ﴿۸۵﴾ وَإِسْمَاعِیلَ وَالْیَسَعَ وَیُونُسَ وَلُوطًا وَکُلًّا فَضَّلْنَا عَلَى الْعَالَمِینَ ﴿۸۶﴾ وَمِنْ آبَائِهِمْ وَذُرِّیَّاتِهِمْ وَإِخْوَانِهِمْ وَاجْتَبَیْنَاهُمْ وَهَدَیْنَاهُمْ إِلَى صِرَاطٍ مُسْتَقِیمٍ ﴿۸۷﴾ ذَٰلِکَ هُدَى اللَّهِ یَهْدِی بِهِ مَن یَشَاءُ مِنْ عِبَادِهِ ۚ وَلَوْ أَشْرَکُوا لَحَبِطَ عَنْهُم مَّا کَانُوا یَعْمَلُونَ ﴿۸۸﴾

کذلک یهدی فلان بن فلان

 

طلسم قوی برای بازگشت معشوق

برای افزایش مهر و محبت و آشتی میان زن و شوهر یا طالب و مطلوبی که با همدیگر اختلاف دارند ، آیات کریمه ذیل را با گلاب و زعفران و در کاغذ بدون خط (در ساعت سعد مثل زهره یا مشتری یا شمس) بنویسد و یک نفر از دو طرف ، آنرا به خود نگهدارد. میان آنها مهر و محبت برقرار خواهد گردید. مجرب است.

آیه 74 سوره بقره :

ثُمَّ قَسَتْ قُلُوبُکُمْ مِنْ بَعْدِ ذَلِکَ فَهِیَ کَالْحِجَارَةِ أَوْ أَشَدُّ قَسْوَةً وَإِنَّ مِنَ الْحِجَارَةِ لَمَا یَتَفَجَّرُ مِنْهُ الْأَنْهَارُ وَإِنَّ مِنْهَا لَمَا یَشَّقَّقُ فَیَخْرُجُ مِنْهُ الْمَاءُ وَإِنَّ مِنْهَا لَمَا یَهْبِطُ مِنْ خَشْیَةِ اللَّهِ وَمَا اللَّهُ بِغَافِلٍ عَمَّا تَعْمَلُونَ ﴿۷۴﴾

آیات 1 و 2 سوره انسان :

هَلْ أَتَى عَلَى الْإِنْسَانِ حِینٌ مِنَ الدَّهْرِ لَمْ یَکُنْ شَیْئًا مَذْکُورًا ﴿۱﴾ إِنَّا خَلَقْنَا الْإِنْسَانَ مِنْ نُطْفَةٍ أَمْشَاجٍ نَبْتَلِیهِ فَجَعَلْنَاهُ سَمِیعًا بَصِیرًا ﴿۲﴾

 

دعا برای برگرداندن معشوق رفته

برای آشتی میان زن و شوهر و رفع اختلاف میان آنها ، به نیت افزایش مهر و محبت ، آیات کریمه ذیل را در کاغذ بدون خط و با گلاب و زعفران و در یکی از ساعات سعد بنویسد و با خود نگهدارد. میان آنها صلح و آشتی برقرار خواهد گردید :

آیات 83 الی 87 سوره انعام و بخشی از آیه 88 سوره انعام :

وَتِلْکَ حُجَّتُنَا آتَیْنَاهَا إِبْرَاهِیمَ عَلَى قَوْمِهِ نَرْفَعُ دَرَجَاتٍ مَنْ نَشَاءُ إِنَّ رَبَّکَ حَکِیمٌ عَلِیمٌ ﴿۸۳﴾ وَوَهَبْنَا لَهُ إِسْحَاقَ وَیَعْقُوبَ کُلًّا هَدَیْنَا وَنُوحًا هَدَیْنَا مِنْ قَبْلُ وَمِنْ ذُرِّیَّتِهِ دَاوُودَ وَسُلَیْمَانَ وَأَیُّوبَ وَیُوسُفَ وَمُوسَى وَهَارُونَ وَکَذَلِکَ نَجْزِی الْمُحْسِنِینَ ﴿۸۴﴾ وَزَکَرِیَّا وَیَحْیَى وَعِیسَى وَإِلْیَاسَ کُلٌّ مِنَ الصَّالِحِینَ ﴿۸۵﴾ وَإِسْمَاعِیلَ وَالْیَسَعَ وَیُونُسَ وَلُوطًا وَکُلًّا فَضَّلْنَا عَلَى الْعَالَمِینَ ﴿۸۶﴾ وَمِنْ آبَائِهِمْ وَذُرِّیَّاتِهِمْ وَإِخْوَانِهِمْ وَاجْتَبَیْنَاهُمْ وَهَدَیْنَاهُمْ إِلَى صِرَاطٍ مُسْتَقِیمٍ ﴿۸۷﴾ ذَٰلِکَ هُدَى اللَّهِ یَهْدِی بِهِ مَن یَشَاءُ مِنْ عِبَادِهِ ۚ وَلَوْ أَشْرَکُوا لَحَبِطَ عَنْهُم مَّا کَانُوا یَعْمَلُونَ ﴿۸۸﴾

کذلک یهدی فلان بن فلان


کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم ؟ این کتاب را دانلود و مطالعه نمایید تا هر کسی را عاشق و دلباخته خود کنید

یک طلسم عشق واقعی و علمی , برای اولین بار ترجمه شده توسط تیم کافی نت ونوس یار با زبانی ساده, ترجمه ویرایش جدید و جدید ترین چاپ کتاب چگونه هر کسی را عاشق خود کنیم نوشته نویسنده معروف فاروق رضوان, پر فروش ترین کتاب روان شناسی عشق ,

کتاب چگونه هرکسی را عاشق خود کنیم ، بر اساس روانشناسی عشق نگارش شده است. شما با مطالعه دقیق این کتاب خواهید توانست هر کسی را می خواهید عاشق خود کنید. این کتاب در مجموع در کشور ما و دیگر کشورهای جهان بالای ۸۲ میلیون نسخه فروش داشته است که گواه خوبی بر متفاوت بودن و کارآمد بودن آن می باشد..


برای دانلود اینجا را کلیک کنید
  • کافی نت ونوس

دعا برای شفای عاجل بیمار و بیماری سخت

کافی نت ونوس | سه شنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۷، ۰۱:۲۲ ق.ظ

دعا برای شفای عاجل بیمار و بیماری سخت,دعای درمان بیماری های ناعلاج و صعب العلاج,ذکر شفای بیماری های سخت

#شفای_عاجل

🌸✨ امام صادق ؏ ؛
هرڪس سوره حمد را میان
نافله و نماز صبح با نیت صحت
از بیماری بخواند شفا یابد
ان شا الله✨

🔰 نافله: نماز مستحبی

📚 جواهر القرآن

https://t.me/joinchat/AAAAAFLU0qdNr7r9dH2Luw

  • کافی نت ونوس