Code Center دانلود رایگان کتاب طبل حلبی از گونتر گراس pdf :: دانلود رایگان کتاب چگونه هر کسی (شخصی) را عاشق خود کنیم؟ فاروق رضوان

دانلود رایگان کتاب چگونه هر کسی (شخصی) را عاشق خود کنیم؟ فاروق رضوان

دانلود رایگان کتاب چگونه هر کسی (شخصی) را عاشق خود کنیم؟ فاروق رضوان

دانلود رایگان کتاب چگونه هر کسی (شخصی) را عاشق خود کنیم؟ فاروق رضوان

دانلود رایگان کتاب چگونه هر کسی (شخصی) را عاشق خود کنیم؟ فاروق رضوان

دانلود رایگان کتاب چگونه هر کسی (شخصی) را عاشق خود کنیم؟ فاروق رضوان,دانلود رایگان چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم,کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم pdf,دانلود کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم,کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم,دانلود رایگان کتاب چگونه هرشخصی را عاشق خود کنیم ؟,خرید کتاب الکترونیکی چگونه هرکسی را عاشق خود کنیم,دانلود رایگان چگونه دیگران را عاشق خود کنیم,دانلود کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم نوشته فاروق رضوان

طبقه بندی موضوعی

دانلود رایگان کتاب طبل حلبی از گونتر گراس pdf

کافی نت ونوس | پنجشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۸، ۰۲:۲۴ ق.ظ

دانلود رایگان کتاب طبل حلبی از گونتر گراس pdf

دانلود کتاب طبل حلبی از گونتر گراس pdf ,کتاب  طبل حلبی، روان و ساده نوشته شده و نیازی نیست تا برای درک حوادث و اتفاقات انرژی زیادی مصرف کنید. خود گراس میگوید:

هرگز فکر نمیکرده که این داستان مورد توجه قرار گیرد.

گراس در این کتاب به دنبال یکی از بزرگترین فجایع جنگ جهانی دوم رفته و در قالب یک داستان عجیب از تاریخ لهستان و آلمان میگوید.

گراس به پاس زحماتش در سال ۱۹۹۹ برنده نوبل ادبیات جهان شد.

 

من فکر می‌کنم آن چه موجب رنجش آدم‌ها از یکدیگر می‌شود، این است که:
غالبا ما آدم‌ها توقع داریم طرف مقابلمان، به تمام وقایع دنیا از زاویه‌ی دید ما نگاه کند!

 طبل حلبی

گراس به پاس زحماتش در سال ۱۹۹۹ برنده نوبل ادبیات جهان شد و البته او نیز به خوبی میداند که این جایزه بخاط رمان طبل حلبی بوده است. چند سال قبل به خاطر تولد ۵۰ سالگی اسکار جشنی برپا شد و گونتر گراس به روخوانی بخش هایی  از کتاب خود پرداخت.

البته گونتر گراس در سالهای آخر عمر خود اعتراف کرد به اینکه در زمان حکومت نازی ها و در ۱۷ سالگی عضو ارتش آلمان بوده است. با همه خشکی و جدی بودن دنیای سیاست (او در زمینه سیاسی هم فعال بود)، او در دنیای ادبیات زبان خاص خودش را داشت و همه مفاهیمی را که از دنیای واقعی سرچشمه میگیرد را با عنصر طنز نشان میدهد.

» در سال ۱۹۷۹ فیلمی هم از کتاب طبل حلبی اقتباس شد. فیلمی که مورد توجه منتقدان و مخاطبان قرار گرفت و توانست اسکار بهترین فیلم خارجی آن سال را از آن خود کند.

برای دانلود رایگان اینجا را کلیک کنید

نظرات  (۱)

خیلی عوضی هستین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی